Pořádek a dobrý dojem
Každý IT servis může využívat nástroje, které dodají Vašemu podnikání jistotu v organizaci a důvěru zákazníka.
Vzhled
Přidejte si na vlastní stránky profesionální helpdesk portál, který vypadá úžasně a budí dobrý dojem, ale je zároveň funkční a propojený přímo se systémem Dolibarr. Zákazník má přehled o Všem co u jeho zakázky budete evidovat. Ušetříte čas při komunikaci a předejdete nejasnostem.
Vše může být v cloudu
Možnosti vzdáleného připojení umožní Vám i Vašim zaměstnancům být efektivní i v terénu. Vše dokážete vyřídit u zákazníka. Ať už je to tvorba nabídky přímo v systému nebo kompletace zakázky podle projektu.
Správa skladu, expedice, výdej, příjem, fakturace
Jednoduchá a intuitivní správa skladu včetně evidence expedice
Help Desk
Působte profesionálně, vždyť profesionály jste.
V každém podnikání je důležité doporučení zákazníka u IT Servisů dvojnásob. Pro Vás je důležité pokud Vás firma, kterou spravujete doporučí dále. Nejlépe zapůsobíte, když se odlišíte. Ideální je Vau efekt. Pokud máte funkční support, na který se zákazníci mohou s důvěrou obrátit, máte vyhráno. Každý zákazník je důležitý a pokud i ten nejmenší má pocit, že se o něj staráte jako o největšího může se největším snadno stát nebo Vám jiného přivést.
Kromě toho Vám Help Desk přinese přehled v nevyřešených požadavcích zákazníků a usnadní Vám výběr priorit.
CRM systém
Klíčové zákazníky mějte pod kontrolou. Komplexní systém, který Vám dovolí vést si evidenci, plánovat a neopomenout nic důležitého.
Nejlepší zákaznická podpora
je mnohdy lepší než software samotný. Pomoc vždy, když ji potřebujete. 24/7.