webové služby

ITIS partner
WEB

webová prezentace ESHOP Reklama

Webová stránka

Tvoříme webové prezentace na přání zákazníka. Dokážeme vytvořit web takřka na míru – podle Vašeho návrhu. Většinou, ale máme funkci „průvodce“, kdy se na osobních schůzkách nebo korespondenčně snažíme najít to správné pro Vaš a Vaši společnost. Technologie jdou dopředu. Rádi budeme držet krok s aktuálními trendy i na Vašem projektu.   

„Obsah je vším.“

Můžeme pro Vás připravit nádhernou prezentaci, která bude k ničemu pokud nemáte co říct. Obsah je to nejdůležitější. Proto Vás budeme tlačit sdělit důležité a užitečné informace. Pokud nemáte co říci dokážeme vytvořit krásnou prezentaci s nejdůležitějšími informace o Vás a Vaší firmě a kontakty. Mnohdy to stačí. Není potřeba vytvářet sekci Novinky pokud stačí jednoduchý banner na titulní stránce. Pokud máme aktuality vložíme tento banner na viditelné místo a zvýrazníme aktualitu (například inventuru, zavřeno atd.). Rovněž budeme archivovat pouze informace, které přináší informační hodnotu.

Neblogujte, nemáte-li o čem.

Eshop

Eshop často obsahuje i samotnou webovou stránku společnosti a je to dobře. Web je popsaný výše pojďme se podívat na eshop.

Eshop dokážeme vytvořit na zelené louce – tvorba produktů z Vašeho ceníku, tvorba popisků, zpracování fotografií popřípadě jejich tvorba.

Tvorba eshopu může být mravenčí práce pokud je potřeba ho celý postavit, ale zpravidla je od čeho se odrazit. Ceníky, dodavatelské weby, katalogy. 

Transformace ze starého eshopu na nový – to je lepší varianta, ale častokrát to neznamená vítězství. Je potřeba odladit data, vytvořit kategorie, apod. 

Samozřejmostí je nastavení doprav a exportních feedů pro reklamy.

Dokážeme tvořit vícejazyčné weby například slovenštinu (rodilý mluvčí), angličtinu, němčinu. Tzn. pokud chcete prezentaci pro zahraničí nebo vstoupit na slovenský trh, otevřeme Vám dveře.

 

 

Platforma

Oblíbili jsme si redakční systém WordPress, který dokážeme synchronizovat i s naším ERP systémem. Po zaškolení a domluvě dokážeme předat správu i Vám nebo se starat o systém dále v naší režii.

Máme zkušenosti i s ostatními platformami jako jsou tzv. krabice Eshop-ryhle, Shoptet, Prestashop, ale nedávají nám tolik svobody jak v tvorbě tak v propojení a správě. 

Reklama

Existuje spousta způsobů jak přilákat zákazníky k Vám na web a jedním z nich je bezesporu placená reklama. Nemusí to stát statisíce. Důležité je dobré nastavení a volba klíčových slov. Pokud cílíme na konkrétního zákazníka nemusíme oslovovat široké publikum. Máme zkušenosti s největšími platformami a těmi jsou google a seznam.cz. Pokud jde o eshopy nesmí chybět heureka, google nákupy a zboží.cz. Existují i ostatní srovnávače, ale princip je podobný. 

Poměrně úspěšné bývají reklamy na Instagramu nebo Facebooku. Pokud nemáte bezchybný systém a skvělý support s rychlou reakční dobou může být Facebook velice ošemetný až zákeřný. 

Ostatně reklama by obecně měla mířit na web s kvalitním obsahem a pravdivými údaji. Rovněž přístup k online zákazníkovi musí být rychlý a vřelý. 

Reklama vyhledávací

Tradiční forma reklamy, kterou zná každý a zobrazuje se na předních pozicích ve vyhledávačích a je označena jako reklamní. Výhodou je, že se zobrazuje reklama přizpůsobená vyhledávání a proto má zákazník tendenci k návštěvě vašich stránek.
Google & Seznam.cz

Obrázková

Rovněž obecně známá reklama, kterou ve formě obrázku můžete nalézt na různých místech webu. Je to ta reklama, která je na většině stránek.
Google & Seznam.cz

Sociální sítě

Různé druhy obrázkových reklam, které máme všichni tak rádi :-). Poměrně dobré výsledky, tlak na pružnost v komunikaci.
Facebook & Instagram

Srovnávače

Google nákupy, Heureka.cz, Zboží.cz
Dobré výsledky a pro eshopy skoro povinnost. Reklama nemusí být tak nákladná jako ostatní popsané. Tlak na spokojenost zákazníka.

Aukce

Obecně se udává cena za proklik. Pokud budete mířit reklamní kampaň obecně například na slovo „auto“ bude velký tlak na cenu, protože na toto slovo bude pravděpodobně mířit i spousta ostatní subjektů a kdo víc platí ten je více vidět. Rovněž konverze (zákazníci, kteří Vás navštíví rovněž nakoupí) bude nižší. Proto nastavení kampaně je taková věda. Častokrát se musí zkoušet to pravé pro Vás.

Tvorba Landing page

Landing page tvz. přistávací dráha je nesmírně důležitá a častokrát opomíjená činnost. Přistávací stránka je stránka, na kterou bude směřovat Vaše reklama. Často se vytvoří více přistávacích stránek a sleduje se výkon reklamy a potom se investuje do té nejvýkonnější. Ale zpět k její důležitosti. Tuto stránku uvidí jako první Váš zákazník, který klikne na reklamu. Může to být titulka, ale pokud reklama odkazuje  na konkrétní produkt nebude to ono. Je možné zvolit stránku produktu, ale častokrát je lepší produktu věnovat ještě samostatnou stránku, kde ho více vypromujeme. A toto je tvorba landing page a testování chování zákazníka.